[Burichan] [Futaba] [Photon]  -  [WT]  [Home] [Manage]

[Return]
Posting mode: Reply
Адрес
Тема   (reply to 20165)
Текст
Файл
Embed   Help
Пaроль  (для удаления постов и файлов)
  • Supported file types are: GIF, JPG, MP3, PNG
  • Maximum file size allowed is 4000 KB.
  • Images greater than 200x200 pixels will be thumbnailed.
  • Currently 1682 unique user posts. View catalog

Файл 127697926271.png - (2.09KB , 308x41 , Снимок.png ) Thumbnail displayed, click image for full size.
20165 No. 20165
копипаста
()fixed crash when over 200x200 in some screens
(
)fixed crash associated to assigning daggers to dwarven soldiers
()fixed a crash on the military screen

Major bug fixes

(
)stopped doctors from picking up and dropping their patients repeatedly when it was time to carry them
()restricted doctors to using tables and traction benches in hospital zones (stalled doctors from old saves will ignore this)
(
)made workers stop taking new jobs if they can and want to eat/drink/sleep instead
()made certain jobs like updating records and partying quittable at any time due to hunger/thirst/drowsiness
(
)fixed pathfinding problem in special features that were placed within surrounding liquid layers
()allowed options screen from dwarf/adv mode setup
(
)fixed some job overwrite issues
()made stockpiles able to take from other stockpiles again
(
)made ownable items like cloaks that are part of uniforms not put soldiers into pickup/drop loops
()made cooking require a non-liquid object to start (prevents liquid food errors, powders okay)
(
)stopped item namers from repeatedly naming their items
()changed conditions for feeding/watering of injured dwarves so beds aren't required
(
)made militia commander assignment from noble screen respect current squad settings properly
()stopped removal of squad commanders from noble screen if they have subordinates
(
)stopped dwarves from holding multiple positions that lead squads
()got rid of some flashing and debris in SDL version

Other bug fixes/tweaks

(
)reduced hunger/thirst/drowsiness skill/speed penalties
()made hunger/thirst/drowsiness thoughts occur a bit later in the process
(
)made alcohol turn into separate liquid objects less often
()made non-brewing events that create liquids handle alcohol correctly
(
)stopped clothier from messing up craft shop task listing (and some related issues)
()stopped non-locals from announcing their item attachments
(
)fixed traction bench situation on manager screen
()added pillar tile to d_init

Retrieved from "http://df.magmawiki.com/index.php/DF2010:Release_information/0.31.07"
Views

DF2010
Discussion
Edit
History
Rate

Personal tools

Log in / create account

Navigation

Main Page
Centralized discussion
Recent changes
Random page
Help

Search

Toolbox

What links here
Related changes
Special pages
Printable version
* Permanent link

advertisements

Source: http://df.magmawiki.com/index.php/DF2010:Release_information/0.31.07#ixzz0rKgkEm7P
>> No. 20168
чорд, еще какая-то шняга зацепом притащилась..
>> No. 20172
Слушайте, товарищи локализаторы, а раз мы локализаторы и какбэ русское дварф-сообщество, может быть будем переводить тексты апдейтов и релизов?
>> No. 20174
Тоади в кои то веки не страдал хуитой.

-Игра не вылетает, когда у кого-то из дварфов-солдат есть нож (dagger)
-Игра не вылетает при нажатии буквы m

Мажорные баг-фиксы.

- Доктора перестали ронять и поднимать поциентов, когда тех надо куда-то перенести
- если дварф хочет пит\жрат, то он не станет приниматься за новую работу.
- бухучет и тусовка теперь прерываются ради еды
- в особенностях подземных ландшавтов исправлен поиск пути.


А дальше будет переводить следующий анонимус. Простите, если что-то пропустил - час-то поздний, хотя всем как всегда похуй.
>> No. 20178
>>20174
Dagger это не нож, это КЫНЖАЛЬ
>> No. 20181
>>20178
Вах, хоть адын джигит на даске !
>> No. 20182
>>20181
Гоги, ты?
>> No. 20186
>made cooking require a non-liquid object to start (prevents liquid food errors, powders okay)
NO MOAR BEER BISCUITS FOR YA!!! AHAHAHA!! Так давно этого ждал.
>> No. 20187
Мне теперь это качать?
>> No. 20192
Жабий запилил быстробагфикс 31,08. Кто-нить понял почему?
>> No. 20199
>>20192
k + enter = explosion
on apparently everything, not just barrels and bins

Toady One

I'm going to clean up that look crash... or rather, I already did, and it'll take 4 hours or something to get everything built again. So the links will be back up then.

Видимо поэтому.
>> No. 20200
Кто-нибудь может выложить 0.31.07? Не 0.31.08, а именно эту версию.
>> No. 20202
Рыбалка еще не работает?
>> No. 20203
>>20202
Мне казалось ее еще 04 починили.
>> No. 20204
>>20203
А экономика?
>> No. 20206
Мне интересно почему андеды и колоссы до сих пор сука терминаторы бессмертные.
И милитарку на багнутую хочу, арбалетчиков
>> No. 20211
>>20203
нифига
>> No. 20224
Неужели никто не скачивал 0.31.07?

Пожалуйста, если у кого-то осталась хоть какая-то версия 0.31.07, то выложите куда-нибудь, очень надо.
>> No. 20225
>>20224
http://mayday.w.staszic.waw.pl/df.php
тут еще вроде
>> No. 20226
Я ни разу граф. версию не использовал.

Там только тайлсеты добавлены в соответствующую папку? Других изменений нет?
>> No. 20247
>>20226
А зачем что-то еще?
>> No. 20253
>over 200x200
звучит как мем
>> No. 20263
>>20247

Мне просто надо удалить всё, что относится именно к граф. версии игры - в общем, сделать обычную.
>> No. 20270
как раписта прикрутить к 3108?
>> No. 20274
>>20270
>раписта
типо маньяк чтоли?
терапист, долбоеб ты. Никак, жди новой версии.
>> No. 20284
Бамп назло троллю.
>> No. 20305
Ну неужели ни у кого не осталось 0.31.07?
>> No. 20319
>>20274
граммар-наци штоле?
>> No. 20353
31.07
http://www.letitbit.tv/files/get/123904/df_31_07_win.zip
>> No. 20358
>http://www.letitbit.tv/files/get/123904/df_31_07_win.zip
>df_31_07_win.zip
>win
FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
>> No. 20359
>>20358
Не мог раньше уточнить, блжад? Я остальные версии потёр.
>> No. 20360
>>20358
Через вайн(или как там называеться?) играй, прыщеблядок.
>> No. 20577
обмазался 31,08 версией, залезаю в постройки, а там нету магма-кузницы, магма-печи и магма-стеклодувной...что за херня?! Теперь что магма просто кусок бесполезного горячего дерьма?
>> No. 20580
>>20577
Вроде как магму сначала надо найти... Найти ≠ добавить чит-программами.
>> No. 21306
I've added in some more cumulative damage effects and fixed problems that had arisen with the swing velocity and impact calculations. The bronze colossus can die, unarmed striking fights end eventually now, and I had 13 dwarves with maces beat 13 dwarves with swords (with 2 and 3 dwarves remaining in two tests), so many of the issues seem to be resolved. Several bugs related to ranged weapons should be up within a few days, but I'll probably want to check a few more things here.

Промтовский перевод для безъязыких:
Я добавил немного эффектов с кумулятивным повреждением и устранил некоторые проблемы с вычислениями. Бронзовый колосс может умереть, борцовские поединки в конечном итоге заканчиваются, а еще у меня 13 дварфов с булавами завалили 13 дварфов с мечами (в живых осталось 2 и 3 - было два теста), так что многие из проблем, кажется, решены. Несколько ошибок, связанных с дальнобойным оружием, должны быть исправлены в течение нескольких дней, но мне, вероятно, захочется проверить еще несколько вещей.
>> No. 21313
>>21306
НАХУЙ ЭТО НЕ ИНТРЕСНО БЛЯ! WАГОНЫ СУКА ПУСТЬ ЗАПИЛИТ ОБРАТНО! А ЕСЛИ У НЕГО ЖОПА В РУКАХ, ПУСТ СКЭМПС ЗАПИЛИТ ОБРАТНО ЭТИ WАГОНЫ!!!
>> No. 21315
>>21313
Слушай, от твоего крика на ДФаче он быстрее работать не будет. Иди кричи на bay12 Это не поможет, но хотя-бы мне нервы трепать перестанешь
>> No. 21340
>>21315
Так работает религия, бро.
>> No. 21406
>The Bay 12 Report for this month has been posted.
>The new development page is up as well.
>> No. 21415
>>21406
БЛЯДЬ WАГОНЫ ПОЧИНИЛ УЖЕ?!


Delete post []
Пaроль