[Burichan] [Futaba] [Photon]  -  [WT]  [Home] [Manage]

[Return] [Entire Thread] [Последние 50 постов] [Первые 100 постов]
Posting mode: Reply
Адрес
Captcha image
Тема   (reply to 17397)
Текст
Файл
Embed   Help
Пaроль  (для удаления постов и файлов)
  • Supported file types are: GIF, JPG, PNG
  • Maximum file size allowed is 4000 KB.
  • Images greater than 200x200 pixels will be thumbnailed.
  • Currently 3621 unique user posts. View catalog

Файл 141768689767.jpg - (67.80KB , 450x342 , dep_4116349-New-product-stamp.jpg ) Thumbnail displayed, click image for full size.
17397 No. 17397
Народ, делимся опытом что нового и интересного для себя открыли в последнее время, что запомнилось, что не стыдно рассказать, или если вдруг случилось переоткрытие чего-то хорошо забытого старого )))))) Короче с оптимизмом и песнями!
Expand all images
>> No. 17401
прикольный рогалик простенький но очень приятно сделан
особенностью является упор на экшон, но не тупо, а с тактикой
например есть какие-то экшен поинты
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=322318811
одно плохо - скачать неоткуда
>> No. 17403
Файл 141830822117.png - (46.09KB , 1106x610 , exploring1.png ) Thumbnail displayed, click image for full size.
17403
довольно интересный и качественный рогач
http://www.thegroundgivesway.com/
>> No. 17915
Файл 143024578136.jpg - (41.01KB , 718x269 , 718x269xCastle-Wear-Review-Android-Game-Playboard-.jpg ) Thumbnail displayed, click image for full size.
17915
Apple и Google выпустили ОС для часов. Ну и что казалось бы. А то что оказывается теперь будут рогалики на часах. Представь сидишь ты такой на важном совещании и херачишь гоблинов. На часах. Ну не охуенно ли. Например вот https://play.google.com/store/apps/details?id=org.quet.android.castlewear&hl=en уже готовый рогач. Многое еще будет - http://www.ign.com/articles/2015/04/24/11-apple-watch-games-we-want-to-play включая возрождение многих игр которые будут управляться одной-двумя кнопками.

Общественность ждет версии Нетхака в часах и стиральных машинах.

Говорят, гугло-часы активируются по ключевым словам: - ОТЛЕЙ В УГОЛ.
>> No. 17916
>>17403
>If you already played roguelikes, TGGW differs from others:

Characters will be very different from game to game since progress depends on what you happen to find.
Progress is made through equipment, items and paid training rather than experience points.
Nearly 500 unique items, more than 150 different monsters, several services, traps, enchantments and features of different rarity that will make each game different from the last. No winner will look the same in TGGW.
Rapidly increasing difficulty, there is no time to be bored.
There is no grinding because there are no experience points or character levels. Also, there is no hit point regeneration, so no tedious waiting.
TGGW has a console-game like interface. No keys or commands to remember. Game play is still smooth and quick.
Very short game time. The game could be completed within an hour. However, the difficulty increases very fast.
Small levels, few levels, auto-running, a map system and a portal system makes quick and easy access through the dungeon.
Interesting equipment choices where most items have pros and cons, very few trivial choices.
Very simple to understand combat system.

Судя по этому списку, авторы никогда не играли ни в один из рогаликов.
[Return] [Entire Thread] [Последние 50 постов] [Первые 100 постов]

Delete post []
Пaроль